quarta-feira, 20 de junho de 2012

Sexual Healing

Oh baby now let's get down tonight
Baby, I'm hot just like your oven
Well I need your lovin', and
Baby, I can't hold it much longer
No, it's getting stronger and stronger
And when I get this feeling
I need sexual healing

Sexual healing
It makes me feel so fine
It helps to relieve the mind
Sexual healing, is good for me
Sexual healing is something that is so very good for me

Get up, get up, get up, get up Let's make love tonight
Wake up, wake up, wake up, wake up 'Cause you do it right

Heal me, my darling

Sexual healing
It makes me feel so fine (it's such a rush)
It helps to relieve the mind (Lord it's good for us)
Sexual healing, is good for me
Sexual healing is something so so good for me

Just grab a hold
Come take control
Of my body and mind
Soon we'll be making love
Honey, oh we're feeling fine
You're my medicine
Open up and let me in

Oh Darling darling, you're so great
I can't wait for you to operate
I can't wait for you to
(Heal me, my darling)


AMO-TE GATO :$

4 comentários:

  1. Isto assim não vale! É que é cada um melhor que o outro! :)

    Beijo d'(Ela)

    ResponderEliminar
  2. Este corpo também é delicioso... se parece com o de meu amado. Bjs queridos, Casal HotLove.

    ResponderEliminar
  3. Conhecendo este blog e já seguindo!

    Parabéns pelas fotos.. são de ótimo bom gosto...


    Bjos da lua.. =)

    ResponderEliminar
  4. valeu pelo comentario naminha foto abraços e bela foto tbm !!!1

    ResponderEliminar

Aqueçam-nos com as vossas palavras!